انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش سیلیس ممتاز

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403
یکی از با ارزش ترین انواع سیلیس سیلیس ممتاز می باشد، که دارای سایز بندی و با درجه خلوص 99درصد کاربرد فراوانی در شیشه سازی و تصفیه آب دارد.
از کاربردهای این محصول می توان به طور مختصر به موارد زیر اشاره کرد:
1-کاربرد در تصفیه آب: یکی از رایج ترین کاربردهای سیلیس ممتاز در تصفیه آب است. این محصول یک بستر فیلتراسیون موثر بوده که به طور مداوم آلاینده های موجود در آب را حذف می نماید و هنگامیکه در معرض مواد شیمیایی اسیدی قرار می گیرد تجزیه نمی شود.
سیلیس ممتاز در تصفیه آب آشامیدنی، پردازش فاضلاب و تولید آب از چاه ها استفاده می شود. اشکال دانه ای یکنواخت و توزیع اندازه دانه باعث عملکرد کارآمد بستر فیلتراسیون در حذف آلاینده ها در آب آشامیدنی و فاضلاب می شود. سیلیس از نظر شیمیایی بی اثر نمی شود و در تماس با اسیدها، آلاینده ها، مواد آلی فرار یا حلال ها واکنش نشان نمی دهد.
2-کاربرد در فیلتر شنی استخرها: سیلیس ممتاز مواد زائد، روغن و جلبک ها را به راحتی از بین می برد و برای فیلترهای مسکونی و تجاری مناسب است. امکان شستشوی بیشتر را می دهد که خود به کاهش هزینه های نگهداری کمک می کند.
3-رایج ترین فیلتر تصفیه فاضلاب است. اشکال دانه ای یکنواخت و توزیع اندازه باعث عملکرد کارآمد بستر فیلتراسیون در حذف آلاینده ها در فاضلاب می شود. سیلیس در تماس با اسیدها، آلاینده ها، مواد آلی فرار یا حلال ها واکنش نشان نمی دهد.
4-مورد استفاده در شیشه سازی: این محصول دی اکسید سیلیکون (SiO2) مورد نیاز برای فرمولاسیون شیشه را تامین می کند که سیلیس را جزء اصلی در انواع شیشه های استاندارد و تخصصی می کند. خلوص شیمیایی سیلیس ممتاز تعیین کننده اصلی رنگ، شفافیت و استحکام شیشه تولید شده می باشد. خلوص ماسه به طور مستقیم بر شفافیت، استحکام و دوام شیشه اثر می گذارد. فقط شیشه های ساختمانی که از سیلیس با کیفیت بالا یعنی سیلیس ممتاز ساخته شده اند می توانند مشخصات انتقال نور و حرارت را بدون آسیب رساندن به دوام و ایمنی برآورده کنند.
شرکت پرشین سیلیس واقع در شهرستان ملایر استان همدان تولید کننده انواع سیلیس با دانه بندی و سایر محصولات معدنی بوده که شما مشتریان گرامی می توانید محصول مورد نظر خود را بدون واسطه و به صورت خرید مستقیم از کارخانه انجام دهید.
جهت مشاوره رایگان، مشاهده محصول و ثبت سفارش از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام فرمایید.
تلفن ثابت: 08132220210
تلفن همراه: 09184400678 - 09108110923
پشتیبانی: 09017701313
پست الکترونیک: persiansilismalayer@gmail.com
آدرس: 25کیلومتری جاده ملایر همدان، شهرک صنعتی نوشیجان، خیابان ششم، آخرین کارخانه سمت راست، شرکت پرشین سیلیس
آگهی دهنده
شرکت پارس سیلیس
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : همدان-کیلومتر25جاده همدان به ملایر-شهرک صنعتی نوشیجان-خیابان ششم-آخرین کارخانه سمت راست پرشین سیلیس
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1101827
بازدید : 146
دسته بندی : كارخانه
آگهی دهنده
شرکت پارس سیلیس
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : همدان-کیلومتر25جاده همدان به ملایر-شهرک صنعتی نوشیجان-خیابان ششم-آخرین کارخانه سمت راست پرشین سیلیس
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com